mandag den 11. januar 2021

Forum for Covidkritiske Sundhedprofessionelle


Forum
- For Covidkritiske Sundhedsprofessionelle -



- Konkret Indsigt I Reelle Forhold. 
Forum For Covidkritiske Sundhedsprofessionelle er kun for sundhedsprofessionelle. Hvis du er Covidkritisk, men ikke sundhedsprofessionel henviser vi stedet til gruppen "Forum for Covidkritiske Borgere" som du kan læse om her 
Forum for Covidkritisk Sundhedsprofessionelle er delt op i to grupper. En åben gruppe på Facebook for dem som er klar til at bekende kulør vedrørende deres holdninger på dette område og en lukket gruppe på platformen Fridebat for dem som gerne vil gå stille med dørene. 
Link til åben Facebook-Gruppe finder du her
Nogle af medlemmerne i Forum for Covidkritiske Sundhedsprofessionelle følte et behov for at der også var en lukket gruppe på Facebook. Det har de derfor lavet. Gruppen heder. 
Sundhedssektorens skeptikere for Covid-19
Du finder link til den her
Link til den lukkede Fridebat-gruppe finder du her 
For at tilmelde dig den lukkede Fridebat-gruppe er du selvfølgelig nød til at oprette dig som bruger på Fridebat.com. Det er der ikke nogen ben i. Det kan gøres på få minutter og så rettes til hen af vejen. Fridebat er et forum som er skabt af nogle kreative/teknisk begavede mennesker fra det aktivistiske miljø for at lave et ucensureret modsvar til Facebook. Platformen minder meget om Facebook. Den er ikke helt færdig og poleret endnu, men den er absolut brugbar til vores formål.
V
i er efterhånden mange læger, sygeplejersker, laboranter, fysioterapeuter, ergoterapeut, SOSU-assistenter, SOSU-hjælpere med flere, som er kritiske overfor det Covid-19 narrativ som har så voldsomt indvirkning på vores samfund og i særdeleshed på vores mulighed for at udføre vores arbejde som sundhedsprofessionelle i overensstemmelse med vores moral og vores indsigt.
Gruppen er lavet for at vi der arbejder i sundhedsvæsenet og plejesektoren og som er skeptiske overfor hele Covidnarrativet kan have et sted at stå sammen, dele tanker og erfaringer, dele overvejelser og yde støtte og opbakning til hinanden.
Det er også en måde at stå sammen om at øge fokus på de Covidkritiske perspektiver og vise at der er mennesker med en høj faglighed som er kritiske overfor den statspromoverede forståelses - og adfærdsramme.
Jeg kan godt lide der er transparans i gruppen og man kan se hvem der står bag den. Derfor vil jeg kort introducere mig selv. Mit navn er Mikkel Meinike Nielsen. Jeg er SOSU-assistent og var meget tidligt ude med kritiske tanker i forhold til alle Covidtiltagene.
Min kritik af de ændrede arbejdsgange og den forringede service for borgerne som følge af alle de "smittebremsende" tiltag førte til at jeg blev fyret fra mit arbejde på plejehjem i januar 2021.
Jeg byder alle skønne modige Covidkritiske nuværende - og tidligere sundhedsprofessionelle velkommen i denne gruppe.
Lad os skabe et sammenhold. <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar