onsdag den 25. maj 2011

På Bob Dylans 70 års fødselsdag

Lad mig på forhånd påpege (måske undskylde) at denne historie har nogle blodige og selv destruktive elementer. Det er ikke for at skabe en chok effekt og bekymre mennesker som holder af mig. Det er bare fordi når livet såre mig synes jeg det er OK at "bløde" lidt. Og blod og dødsdrift på tegning og skrift har jo den fordel at det kan "nydes" uden nogen egentlig risiko.






 



Jeg vil gerne takke stinestregen for inspiration til dette. En anden jeg gerne vil tænke på her er min kære "pap far" Carl som jeg aldrig nåede at tage til mig imens han var i fysisk nærheden, men som jeg siden har taget meget til mig. Jeg tror bar at Carl ville have elsket den mulighed at tegne og skrive en historie og publicere den alt sammen på en og samme dag eller nat må det jo nok være hvis det er Carl det handler om.. hej Carl :-).

Kh
Mikkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar