søndag den 18. november 2018

Illustrationen Til En Event i Aarhus


Jeg fik en ide til dette, hvis jeg selv skal sige det, meget flotte billede her i nat eller tidligt i morges. Det kom sig af at jeg havde meldt mig til at komme til et møde som to personer, Heidi Christensen og Erik Nielsen havde taget initiativ. Et møde vedrørende oprettelse af en forening der skal være talerør for forældre/familie til anbragte børn. Se mere her.

Jeg så at der ikke var noget Facebook event oprettet for mødet og jeg spurgt arrangørerne om det var OK hvis jeg oprettet et. Det synes det det var og så oprettede jeg eventet.

Nå og hvad skulle jeg så bruge som forside billed for denne vigtige begivenhed. Et flot billed som utrygt noget om hvad det hele gik ud på og som var unikt.

Så er det altså at min hjerne er noget så skøn for når den får sådan en opgave så går den bare i gang. Den ligger vandret i luften, smider forslag på bordet, vækker mig midt om natten for at hører min mening om et eller andet den har udtænkt eller set for sig. Hen af morgene havde den puslet sig frem til noget i retning af det som du kan se her. Nu skulle det bare laves.

Jeg stod op på vej ud af sengen fik jeg øje på forældrekompetenceundersøgelsen som lå fremme på bordet. "Jeg klipper sku' de her papirsfigure ud af forældrekompetenceundersøgelse" tænkte jeg og gik straks i gang.

Jeg vidste den forældrekompetenceundersøgelse ville kunne bruges til et eller andet :-)

// Mikkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar