torsdag den 26. maj 2011

Status på Newsboy

Jeg skriver dette indlæg fordi jeg er blevet klar over at nogle af mine "gamle" Newsboy stamkunder følger lidt med på bloggen her for at se hvad der sker i sagen. Så dette er en lille opsamling. Altså i første omgang blev jeg flyttet til Kongens Nytorv hvilket faktisk er et meget dejligt sted i København, men i tirsdags den 24 5 ringede Metroexpress mig op eller rettere det vikarbureau som de bruger som mellemled ringede mig op og sagde at de havde besluttet helt at opsige mig med sidste dag den 27 5 11. Forklaringen var noget med at jeg ikke var "agresiv" nok for at komme af med aviserne og så var det noget med at jeg havde haft en regnfrakke på oven på mit arbejdstøj en dag hvor det regnede. Altsammen meget pseudo-agtigt og jeg har jo også heletiden tænkt at de ville gøre det. Kongens Nytorv var heletiden tænkt som "fyrings rampe", men det er jo bare min teori. Alt andet lige.. jeg syne det er så usselt når man har haft en angagere medarbejde i 4 års tro tjeneste at skaffe sig af med vedkommende på den måde. At dem som tager beslutningen ikke en gang kan  se mig i øjnene og give mig beskeden og så kunne de sku da have købt en flaske god Cava (Det kan man komme langt med hos mig :-)) og sagt tak for indsatsen.

Jeg tænker i første omgang at bruge min ekstre tid på at prøve at få min film færdig. Jeg har skrevet til den anden gratis avis Urban og min situation og at de er velkommen til at kontakte mig hvis de var intersserede i noget, men det er ikke noget jeg fatter den stor lid til bare en lille ting som jeg synes skulle gøres.

Men altså i og med at jeg laver film vil i nok kunne se noget til mig på Rådhuspladsen i de kommende uger. Tak til alle for den stor medlevend opgakning jeg har fået.

Hvis nogen vil i kontakt med mig kan i finde kontaktoplysninger her. http://www.mimoart.ooz.dk/contact.htm (De ligger som et billed så i kan ikke copy/paste i må taste manuelt)

Lokalavisen Vesterbro har skrevet en lille artikel om Newsboy den 19. Mej 11. (Da jeg endnu kun var blevet flyttet til Kongens Nytorv). Klik på artiklen for at se den i større.



Love
Mikkel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar