torsdag den 15. august 2019

Om Kari Killén: Samtale med Mette Heap på dansk



Torsdagsbrev 15/08/2019

Læs tidligere torsdagsbreve på

mimeini.blogspot.com




Om Kari Killén

Samtale med Mette Heap på dansk

Igennem denne sommer har jeg beskæftiget mig med teoretiker og fagbogsforfatter Kari Killén hvis teorier har afgørende betydning for den måde vi i Danmark og mange andre lande tolker behovet for et gribe ind i en familie og fjerne børn med tvang. De første to interviews/samtaler var på engelsk, og så har vi lavet et på dansk som kommer lidt omkring de samme emner, som de to engelske, men som også bringer lidt andre emner og vinkler på banen.



Jeg blev af en bekendt opfordret til at indsætte link til den video med Kari Killén som Mette referer til i starten af vores samtale. En video jeg tidligere har linket til. Jeg har indlejret videoen her under og er straks dybt fascineret af at set Mettes ansigt og Karis ansigt i næsten sammen vinke lige over og under hinanden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar